• Vóór 16 uur besteld: zelfde werkdag verzonden
  • Gratis verzending vanaf € 100
  • Gratis retourneren via het postkantoor
  • Advies? 013 76 20 810

Ruilen en retourneren

Alle artikelen van SRNDPTY kun je als consument retourneren. Voor retailers gelden andere voorwaarden. 

Ruilen
Ruilen mag! Dat doe je binnen 14 dagen nadat je hebt besloten je aankoop te herroepen. Je stuurt het artikel dat niet past of niet naar wens is, terug met het gratis retouretiket. Het vervangende item bestel je in de webshop. We storten het aankoopbedrag van het eerste kledingstuk terug op je rekening. Je vervangende kledingstuk heb je al de volgende dag in huis. Vergeet niet om een volledig ingevuld retourformulier mee te sturen met je retourzending. Zonder ingevuld formulier kunnen wij je retour niet in behandeling nemen. 

Retourneren artikelen
Past je aankoop niet of had je er wat anders van verwacht? Dan willen wij dat graag weten. Zo kunnen wij onze artikelen nog beter aan jouw wensen aanpassen! Dus mocht je onverhoopt niet tevreden zijn over je bestelling, dan kun je deze binnen 14 dagen na het moment dat je je aankoop herroept, zonder reden of enige verplichting aan ons retourneren. Dat kan gratis via een postkantoor bij jou in de buurt. U heeft een afkoelingsperiode van 14 dagen om zonder opgaaf van redenen het product te retourneren, ingaande op de dag van ontvangst van het product. U heeft vanaf het moment van de retourmelding nog 14 dagen de tijd om het product terug te zenden.  Het product kan alleen ongebruikt en,  indien mogelijk, in originele verpakking geretourneerd worden. Voor het retourneren van de bestelling zijn de retourkosten voor onze rekening. Wij zullen het bedrag binnen 14 dagen crediteren. Tevens kunt u gebruik maken van het modelformulier.


Volg voor het retourneren van je bestelling de volgende stappen: 

1. Vul het meegezonden retourformulier volledig in en vergeet niet je naam erop te zetten! Stop het in het pakket met de artikelen die je wilt retourneren. 

2. Plak het meegezonden retouretiket op je pakket en sluit je pakket goed af. 

3. Lever je pakket gratis in bij een postkantoor in de buurt. 

Na ontvangst van je retourzending wordt bij een ruiling het gewenste artikel per ommegaande verzonden. Wil je liever je geld terug? Dan wordt het tegoed binnen 10 werkdagen teruggestort (via onze betalingspartner Buckaroo, dit kan je dus terugzien op je rekeningafschrift) op de rekening of de creditcard waarmee je destijds betaald hebt. Wil je een artikel ruilen, dan stuurt SRNDPTY eenmalig een nieuw artikel kosteloos naar je toe.

Beschadigde zending
SRNDPTY streeft naar goede kwaliteit. Is je bestelling onverhoopt toch beschadigd bij ontvangst? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op en houd je bestelnummer bij de hand. Tijdens kantooruren zijn we te bereiken op 013-7620810. Je kunt ons natuurlijk ook mailen via  klantenservice@srndpty.nl. Samen zoeken we naar een gepaste oplossing. Bij een terechte klacht vergoeden wij altijd de verzendkosten. 

Onvolledige zending
SRNDPTY streeft ernaar een bestelling compleet te leveren. Soms is dat door omstandigheden niet mogelijk. Is je bestelling niet compleet en heb je geen bericht van ons ontvangen, neem dan contact met ons op via klantenservice@srndpty.nl en vermeld hierbij je bestelnummer. Wanneer een bestelling niet compleet verstuurd kan worden, nemen we normaliter meteen contact met je op.

Verkeerde artikel(en) ontvangen
Heb je een artikel besteld, maar per ongeluk een ander artikel ontvangen? Onze excuses! Natuurlijk mag je het artikel binnen 14 dagen kosteloos ruilen. Meld ook dan je pakket aan via klantenservice@srndpty.nl. 

•Zoek op de website een ander artikel naar wens uit. Controleer goed of je maat aanwezig is.
•Stuur ons een mailtje met als onderwerp ‘ruilen’. Vermeld in dit mailtje je ordernummer en welk artikel je graag zou willen hebben. Indien voorradig, zullen we het product voor je reserveren.
•Stuur het ontvangen artikel, de factuur met daarop de reden van retournering en een uitdraai van het mailtje dat je ons hebt gestuurd in de originele verpakking naar ons op. Natuurlijk kun je gebruik maken van onze service voor gratis retourneren. 
Let op! Wij controleren het geretourneerde artikel zorgvuldig op beschadigingen en gebruikerssporen. Indien deze aanwezig zijn, wordt geen nieuw artikel opgestuurd of geld teruggegeven. Wil je het beschadigde of gedragen artikel terug? Dan kan dit tegen vergoeding van verzend- en handelingskosten.

Annuleren
We annuleren bestellingen die nog niet betaald en verzonden zijn alleen op basis van een gegronde reden.  Heb je een gegronde reden om te annuleren? Stuur dan een e-mail naar  klantenservice@srndpty.nl. Wij beoordelen je verzoek zo snel mogelijk.  

Klachten
Heb je een klacht, vind je dat iets beter kan of heb je andere suggesties? Wij horen het graag! Stuur een e-mail naar klantenservice@srndpty.nl.

Klik hier voor onze veelgestelde vragen.